czwartek, 7 lipca 2011

Małpa + Oksana Predko

Przesłuchałem wykonawców, którzy walczą w tym roku o laury Radia Gra w kategorii "Nadzieja Roku". Tylko dwóch zwróciło moją uwagę.



Małpę usłyszałem pierwszy raz na żywo podczas jednej z edycji Instytutu B61. Gość ma potencjał. Potrafi poruszyć nawet takiego ignoranta hip-hopu jak ja. Szacun.



Oksanę Predko pamiętam jeszcze z czasów przed zespołem Toronto. Kiedy chodziłem posłuchać jak śpiewa w "Baranim Łbie" i staje w szranki ze Sławkiem Uniatowskim i Maciejem Tacherem. Za każdym razem było nieźle. Później wyjechała ma Mazury uczyć angielskiego dzieci w szkole. Ślad zaginął, ale jak widać, a raczej słychać z muzyki nie zrezygnowała. Taka Natalie Imbruglia. Ale toruńska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...